ponedjeljak, 9. rujna 2013.

VELIKA TUGA MSR: OTIŠAO JE NAŠ IZO

Nakon teške i opake bolesti, prestalo je da kuca srce našeg voljenog mostarskog prijatelja. Sinoć oko ponoći, u Fojnici, u 78. godini života na bolji svijet preselio je naš Izo. Ostala je samo tuga i praznina - govore članovi MSR-a

Ilijaz Delić je jedan od osnivača i vokal, duša „Mostar Sevdah Reunion“-a. Zadnjih mjeseci se nalazio u Fojnici na rehabilitaciji gdje se borio sa karcinomom pluća. Bio je čest gost ovog malog bosanskog gradića, a prije nešto više od dva mjeseca tu je uz uži krug prijatelja proslavio i svoj posljednji rođendan.

Ilijaz Delić rođen je 13.06.1936. godine u Mostaru. Iako je izučio bravarski zanat, nikad u ruke nije uzeo niti turpiju niti čekić već je svoj život posvetio pjevanju.
Svoj prvi nastup je imao u Beogradu 1957. godine u „Stambol kapiji“, poznatom okupljalište beogradskih boema i sastajalištu književnika, novinara, glumaca, pjevača... Godine 1991. vraća se u svoj voljeni Mostar gdje ga zatiče rat. Ostalo je poznato...

Posljednji nastup je imao u proljeće ove godine u Frankfurtu, nakon čega se zdrastveno stanje pogoršalo. Tom prilikom dostojanstveno se pozdravio sa publikom, slijedećim riječima:

„Draga moja djeco, divno vas je vidjeti, ali nažalost, ja vam neću i ne mogu dugo pjevati. Ovo što me sada vidite ovdje da sjedim, to je samo moj inat. Ne dam bolesti da me još savlada, mada me polako ruši...“
„Otpjevati ću vam pjesmu posvećenu preminulom Šabanu Bajramoviću, a i ja ću uskoro za njim. Ali, ostat će moje pjesme, ostat će moje dijete, koje se zove "Mostar Sevdah Reunion", ostat ćete vi, koji ćete sve to slušati - poručio je Delić publici, a s bine je ispraćen gromoglasnim aplauzom i suzama publike.

Iza sebe je ostavio zavidnih 56 godina muzičke karijere.

Dženaza će se održati prekosutra, 11.09.2013.  u Mostaru.

Izvor: MSR

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.